Elitloppet *lite frågor*

Mirre

Trådstartare
Nån bukefalist som har nån häst som ska starta?

Är det bara vbl som springer elitloppet eller gör kbl det också?

Sv: Elitloppet *lite frågor*

Vbl och kbl tävlar inte mot varandra. Vbl i elitloppet och kbl i elitkampen.

nej det vet jag men tänkte om det fanns nån motsvarighet för kbl

Det finns ett kallblodslopp under helgen och det heter Elitkampen. Det är motsvarigheten till elitloppet och lockar dom bästa svenska,norska och finska kallbloden!

har inte häst i själva elitloppet men loppet efter finalen :angel: då jävlar ska vi försöka gå ut och göra en anständig debut efter "vintervilan" ;)

kl
Vi hade också häst till start i förmiddagsloppet, tyvärr ser det inte bättre ut än att han har knackat till sig i sista jobbet så det blir strykning:cry: eftersom hästen hoppar på tre ben och istället dyyyra veterinärräkningar på tisdag. Tråkigt när den hästen som startar imorgon fredag hade varit beroende av G.R´s sällskap och dessutom att vi lagt om träningen totalt så G.R skulle kunna gå 3000 meter. Men, så är det. Hoppas bara på att det inte är något allvarligt nu.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Cattis_E
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 448
Senast: ildiko
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
806
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 956

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka