Det blir alltid dramatiskt under Elitloppet tycker jag. Men med tanke på att den eventuellt trängda kusken verkade rätt chill tror jag detta inte ger diskning åtminstone.Å nu är de granskning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir alltid dramatiskt under Elitloppet tycker jag. Men med tanke på att den eventuellt trängda kusken verkade rätt chill tror jag detta inte ger diskning åtminstone.Å nu är de granskning
Tv4playFinns det någonstans man kan se Elitloppet på nätet?
Är det de sista vi ser av honom månntro?Jag trodde inte innerspåret skulle gynna honom, men jag trodde inte han skulle slå ihop igen.
Är det de sista vi ser av honom månntro?
Har ju själv varit i travcirkusen, med allt va det innebär. Dom har så mycket press idagJag hoppas inte det, men det känns som att Fransesco Zet är kronprinsen. Men jag tror inte han kommer starta så mycket mer heller. Daniel är en cool tränare; han behöver nog tänka efter lite.
Jag fick intrycket att han sa rätt saker och inte ville "ge" att han var besviken. Det är inte helt sällan en del känslor mellan kuskar/tränare och reportrarna. Verkar vara en riktig hatkärlek eftersom båda är beroende av varandra och när reportrarna tycker saker i rutan blir det lite heta känslor. Med det sagt har jag INGEN aning om vad som händer inne i sporten men tycker jag sett både en och annan intervju där det surat ordentligt .Alltså, man måste imponeras av Daniels lugn.
Vilken final de kan bli!!Vidare från försök 2:
1. San Moteur
2. Hohneck
3. Vivid Wise As
4. Hail Mary
... Vilken prestation av Vivid Wise As!
Jag hade inget ljud.. vad spelades?Bakgrundsmusiken
Vilken final de kan bli!!
Volymen på musiken var ungefär lika hög som den på kommentatorerna och jag tyckte den var störande.Jag hade inget ljud.. vad spelades?
AhaVolymen på musiken var ungefär lika hög som den på kommentatorerna och jag tyckte den var störande.
Vad hände med Mister Hercules? Han va bara borta