Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hustle Rain,lite oväntat men spännandeVem blir sista hästen in?
Gillar honom skarpt. Verkar bli bättre och bättre med åren men älskar att tränaren sätter hästen och hans välmående i första rummet. Han var sliten efter förra årets Elitlopp och jag tycker det är helt rätt att följa den plan man haft hela tidenOch Stoletheshow tackade nej, igen. Synd, för jag gillar den hästen. Och han verkar ju vara i bättre form i år än förra året?
Kan de ligga nått i att Daniel redan har 2 med? Tyckte han vore värd en plats ja medGillar honom skarpt. Verkar bli bättre och bättre med åren men älskar att tränaren sätter hästen och hans välmående i första rummet. Han var sliten efter förra årets Elitlopp och jag tycker det är helt rätt att följa den plan man haft hela tiden
Är däremot otroligt förvånad och besviken över att Hail Mary inte fick en av de sista platserna. Som han såg ut igår så tror jag han blivit livsfarlig nästa helg.
Ja det ligger säkert något i det men tycker det är fel att ”fylla ut” med andra bara för att vi i Sverige har en väldigt duktig tränare.Kan de ligga nått i att Daniel redan har 2 med? Tyckte han vore värd en plats ja med
Japp, söndagen är jag och lillgrabben på publikplats.Kommer ni att vara på valla i helgen?
Mysigt. Med tanke på väskföebudet avstår jag. Blir att titta hemma.Japp, söndagen är jag och lillgrabben på publikplats.
Jag är på väg till flygplatsen nu för att flyga till Stockholm. Är på Solvalla Fredag, Lördag och Söndag! Årets bästa helg och ska bli magiskt att se årets Elitlopp!Kommer ni att vara på valla i helgen?
Jag önskar nästan det blir Hohneck igen också, enbart för att få se Gabriele Gelormini fira segern på Elitloppsfesten igen. RockstarMysigt. Med tanke på väskföebudet avstår jag. Blir att titta hemma.
Förr om åren har jag varit på plats tidigt i kön för att det är så härlig stämning och för att jag vill se ponnyloppen. Men det är lite dyrt med entren för att sen gå hem och se resten på tvn.
Jag har behov att gå på toa ganska ofta och halvtimmeslånga köer gör ju att man missar mycket.
Jag önskar att Hohneck får vinna igen.
Ska bli spännande att se!
Tydligen har alkoholtillståndet på stället det firas på har dragits in med omedelbar verkan.Jag önskar nästan det blir Hohneck igen också, enbart för att få se Gabriele Gelormini fira segern på Elitloppsfesten igen. Rockstar
Säga vad man vill men Italienare vet hur man firar en vinst!
Full show dansandes på bordet!
Ojdå, ska de behålla festen där?Tydligen har alkoholtillståndet på stället det firas på har dragits in med omedelbar verkan.
Tror och hoppas att de löser ett uppskov. Har varit där de senaste 10+ åren och har oerhört svårt att tänka mig helgen utan dessa ställen. Men det får väl ordna sig isfTydligen har alkoholtillståndet på stället det firas på har dragits in med omedelbar verkan.
Nu är iallafall jag på plats i Sthlm! Malaga flygplats blev uppladdningen och även om det är lugnet före stormen så är det allt lite travfolk på hotellet!
De hade ju kommit ganska långt när det blåstes av.Det blev en stund idag 9-15 sen var jag kokt och toakön för lång.
Tänker på alla Harpershästar och tycker inte att dom ska behöva springa igen idag
Tänker på alla Harpershästar och tycker inte att dom ska behöva springa igen idag