Var på plats då å såg honom.. herrejösses va de gick så är inte förvånad om de tog ut son rätt.Såg honom knappt i loppet, uppladdningen kanske blev i det tuffaste laget?
Tråkigt på en jäkla bra häst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var på plats då å såg honom.. herrejösses va de gick så är inte förvånad om de tog ut son rätt.Såg honom knappt i loppet, uppladdningen kanske blev i det tuffaste laget?
När isch brukar finalen gå? Typ halv sju har jag nåt minne av?
55 minuter kvar... iaf enligt tv17.45!
Inför heat 1 la jag spel på två hästar fast sen fattade jag att man inte spelar i heaten utan finalen ... så jag hade spelat på två hästar jag inte visste om de skulle gå vidare till final.
Fast nu gick de båda gick till finalen. Spelade plats på båda. Få se hur det går.
Varför extra iår?Är alltid galet peppad på Elitloppet men har nog aldrig sett fram emot det såhär mycket! Herregud
För att startfältet hittills är gissar jagVarför extra iår?
Ja som nämns ovan så känns det som att det blir nåt extra i år!Varför extra iår?
Till själva loppet så är det inte klart vilka som startar än. Några få har fått sin inbjudan.Jag är inte så himla insatt i travet så kan ni inte länka vilka hästar som startar? Och skriv vilka ni tror på!
Jag jobbar lördagen å sen kl 06.00 på måndag så tyvärr.Någon mer än jag som kommer vara på plats på söndagen?
Ursäkta en oinsatt, vad innebär paraolympic inom travet? Jag tror jag får fel associationerSåg just Paraolympic loppet... Alltså Önas Prince VILKET LOPP !!!
Och iom det en direktbiljett till Elitloppet... Så värd den