Elektrolyter.

Vätskeersättning ska vara salt som en tår har jag fått lära mig. (hur sött det skulle vara kommer jag inte ihåg).
Själv tar jag en c-vitaminbrus med en tesked socker och en nypa salt, smakar apa men jag mår bra efteråt :)

I två dagar nu så har jag löst upp en tablett i vatten före träning och en efter. I går var jag normalt svettig men i dag var jag totalt dyngsvettig och mådde inte dåligt och ingen huvudvärk så jag ska ge det en chans.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag undrar om någon har erfarenhet och tips på produkter till ansikte som har både exem och akne? Min unga tonåring har alltid... 2
Svar
23
· Visningar
547
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag är ett stort fan av kosttillskott till häst. Såg bra effekt när jag gav Naf Superflex till min gamla häst. Och min kompis gav Krafft...
Svar
9
· Visningar
439
Senast: alazzi
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 075
Senast: Mirtai
·
Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 472
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2
  • Tuggbensfavoriter