Elektrisk filt

gammalek

Trådstartare
Har precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det står att man bara får ha den över sig och inte sticka nålar (kattklor?) i den. Hur sjutton ska man göra?
 
Har precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det står att man bara får ha den över sig och inte sticka nålar (kattklor?) i den. Hur sjutton ska man göra?
Lägg undan filten när du inte använder den
 
Katterna lägger sig på mig när jag har filten på mig.
Jag tänker att du får ha ett rejält täcke ovanpå om de kloar på den - klart katterna vill ligga på värmefilten. :) Sedan vet jag inte hur noga man måste vara. Jag hade en i bädden åt min gamla hundtant och var adrig orolig.
 
Jag tänker att du får ha ett rejält täcke ovanpå om de kloar på den - klart katterna vill ligga på värmefilten. :) Sedan vet jag inte hur noga man måste vara. Jag hade en i bädden åt min gamla hundtant och var adrig orolig.
Det låter bra, det var det jag hoppades få höra:up:
 
Har precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det står att man bara får ha den över sig och inte sticka nålar (kattklor?) i den. Hur sjutton ska man göra?
Jag har haft en elektrisk filt i många, många år. Jag ligger på den i soffan, och sedan har jag en annan filt över mig. Men så ska man kanske inte göra....
 
Jag har haft en elektrisk filt i många, många år. Jag ligger på den i soffan, och sedan har jag en annan filt över mig. Men så ska man kanske inte göra....
Inte enligt instruktionerna på den här i alla fall, men det låter bra för min del 🙂 Då kan katterna fortsätta att sova på mig och filten.
 
Min värmefilt blir väldigt varm med något över den, men jag har den så på lägsta läget ibland. Att katterna ligger på den har aldrig varit något problem, har haft den i många år.
 

Liknande trådar

Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 072
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vi har blivit ofrivilliga hyresvärdar åt ett gäng råttor som huserar i väggarna. Vi hörde dem redan förra vintern, men då hade jag inte...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
2 679
Senast: vilde
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
716
Senast: astronaut
·
Övr. Djur Hittade precis en skittorr groda eller padda i en kruka men vid en närmare titt så lever den, om än knappt. Vad fan gör jag?! Har lagt...
2
Svar
22
· Visningar
3 020
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp