Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ha ytterligare en filt som skydd ovanpå?Har precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det står att man bara får ha den över sig och inte sticka nålar (kattklor?) i den. Hur sjutton ska man göra?
Klorna går nog igenom ändå. Och katterna ligger fortfarande på den (och mig).Ha ytterligare en filt som skydd ovanpå?
Du får ha en tjockare filt, inte de här tunna plädarna utan en i ylle.Klorna går nog igenom ändå. Och katterna ligger fortfarande på den (och mig).
Skit också Filten är ju så varm och härlig...
Lägg undan filten när du inte använder denHar precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det står att man bara får ha den över sig och inte sticka nålar (kattklor?) i den. Hur sjutton ska man göra?
Katterna lägger sig på mig när jag har filten på mig.Lägg undan filten när du inte använder den
Jag tänker att du får ha ett rejält täcke ovanpå om de kloar på den - klart katterna vill ligga på värmefilten. Sedan vet jag inte hur noga man måste vara. Jag hade en i bädden åt min gamla hundtant och var adrig orolig.Katterna lägger sig på mig när jag har filten på mig.
Det låter bra, det var det jag hoppades få höraJag tänker att du får ha ett rejält täcke ovanpå om de kloar på den - klart katterna vill ligga på värmefilten. Sedan vet jag inte hur noga man måste vara. Jag hade en i bädden åt min gamla hundtant och var adrig orolig.
Jag har haft en elektrisk filt i många, många år. Jag ligger på den i soffan, och sedan har jag en annan filt över mig. Men så ska man kanske inte göra....Har precis köpt en elektrisk filt (underbar). Men nu nojar jag över katterna som trampar och kloar på den plus att de ligger på den. Det står att man bara får ha den över sig och inte sticka nålar (kattklor?) i den. Hur sjutton ska man göra?
Inte enligt instruktionerna på den här i alla fall, men det låter bra för min del Då kan katterna fortsätta att sova på mig och filten.Jag har haft en elektrisk filt i många, många år. Jag ligger på den i soffan, och sedan har jag en annan filt över mig. Men så ska man kanske inte göra....