Elaggregat

Targa

Trådstartare
Någon som kan tala om för mig varför den gröna lampan inte lyser längre på mitt elaggregat? Den röda lampan blinkar när strömmen är på men inte den gröna. Det är ett gammalt aggregat, men det funkar bevisligen fortfarande. Jag har kollat och det finns ström i eltråden runt hela hagen.
Det står Energizer ok vid den gröna lampan, och Fence ok vid den röda.
_20180323_135255.webp

Kanske värt att kontakt företaget, de borde ha bättre koll. Det kan ju vara enkelt att lampan som lyser gått sönder. Men det kan också bara att den fyller sin funktion och inte lyser för att något är fel på aggregatet.

/Inte van vid aggregat eller el, men pluggat en del fysik och är rädd för att leka med el på egen hand. Det kan ofta bli väldigt farligt (elektriker inom familjen).

Kanske värt att kontakt företaget, de borde ha bättre koll. Det kan ju vara enkelt att lampan som lyser gått sönder. Men det kan också bara att den fyller sin funktion och inte lyser för att något är fel på aggregatet.

/Inte van vid aggregat eller el, men pluggat en del fysik och är rädd för att leka med el på egen hand. Det kan ofta bli väldigt farligt (elektriker inom familjen).
Aggregatet är 20 år gammalt, så det är ju i och för sig inte så konstigt om lampan är trasig. Men jag misstänker också att något är fel med själva strömförsörjningen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
913
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
200
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 826
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar