El Gran Lode

P

Piraya

Har betäckt mitt xx sto med "Lode". Är det någon som vet något om honom och hur hans avkommor blir? Jag gillade hans utstrålning skarpt, glimten i ögat!:love:

Sv: El Gran Lode

Mitt sto var ett av de första som gick till Lode. Fick ett fint stoföl, En snygg individ med ett utmärkt temperament. Är nu i träning hos Sissi Dysell men vet inte alls hur hon går.

Sv: El Gran Lode

Varförinte "guppar" omkring på banan då och då men jag tror inte att hon har kommit speciellt långt än. Sissi tar dem gärna väldigt försiktigt.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Avel Hejsan! Funderar på att betäcka mitt sto med Favorit Ask i vår :) Han är verkligen en typ av häst som jag gillar, och jag har sett så...
Svar
6
· Visningar
1 357
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ett sto som jag haft i 11 år, hon är 19 år, haft 2 avkommor tidigare. Hon har knappt tävlat pga mina dåliga nerver men hon har...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 708
Senast: pastejja
·
Avel För några år sedan köpte jag ett föl tack vare hans härstamning. I somras "råkade" :angel: jag köpa fölets (enligt mig) ursnygga och...
Svar
17
· Visningar
2 592
Senast: Pudlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka