Ektorp hörnsoffa

Brandgul

Trådstartare
Någon som vet om den blir i två eller tre delar? En del säger två och en del tre :p

Vi funderar på om vi får in den hissen om den bara delas på två delar. Hur lång blir den då och vad väger den???

Sv: Ektorp hörnsoffa

Nu har jag ingen hörnsoffa, men väl en 2- och en 3-sits Ektorp. 2 sitsen var jag och köpte själv och lastade i hästtransporten själv. In i hiss och lägenhet tror jag att jag fick bärhjälp. Det är inga tunga soffor (mina är av årsmodell -06).

/AA

På Ikeas hemsida står det att ena paketet är 240 cm och väger 110 kg :angel: Kan det vara möjligt?

Jag är inte helt hundra men jag tror våran blir i tre delar, två långa och ett hörn. Dock inte hundra procent säker.

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 417
Senast: Roheryn
·
Juridik & Ekonomi Goddag allvetande Buke. Jag blev så förvirrad idag, hjälp mig tack. Jo, vi har ett huslån, eller rättare sagt vi har tre huslån ett på...
Svar
13
· Visningar
819
Senast: Bee
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
475
Senast: Fetaost
·
Hemmet Som rubriken lyder, måste köpa ny men det finns för mycket att välja på 😅 Finns det några egenskaper som ni inte vill vara utan, eller...
Svar
9
· Visningar
312
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Förbereda hundar inför bebis?
  • Lugnande medel till hund.