Ektorp hörnsoffa

Brandgul

Trådstartare
Någon som vet om den blir i två eller tre delar? En del säger två och en del tre :p

Vi funderar på om vi får in den hissen om den bara delas på två delar. Hur lång blir den då och vad väger den???

Sv: Ektorp hörnsoffa

Nu har jag ingen hörnsoffa, men väl en 2- och en 3-sits Ektorp. 2 sitsen var jag och köpte själv och lastade i hästtransporten själv. In i hiss och lägenhet tror jag att jag fick bärhjälp. Det är inga tunga soffor (mina är av årsmodell -06).

/AA

På Ikeas hemsida står det att ena paketet är 240 cm och väger 110 kg :angel: Kan det vara möjligt?

Jag är inte helt hundra men jag tror våran blir i tre delar, två långa och ett hörn. Dock inte hundra procent säker.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 305
Fordon Hej! Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
5 144
Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt... 2
Svar
35
· Visningar
2 789
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka