Ekologiskt hundfoder?

S

Swannie

Finns det något sådant som funkar bra till hundarna? Jag såg av en slump på Coop att det sålde ett foder från Änglamark som skulle vara ekologiskt och var kravmärkt, någon som vet om hundarna mår bra på det?

Sv: Ekologiskt hundfoder?

Aldrig sett...? Vart köper man, går det att beställa?

Antingen direkt från fabriken (Upplands Bro), djuraffär eller hemkörning. Jag tror de kör ut direkt men det blir i större kvantiteter.

Rekommenderar annars Foderbilen.

Någon som provat och har några erfarenheter att dela med sig av?

Oh så Magnusson kan finnas på ICA MAXI? Har funderat på att börja med det, men det kostar ju en del att beställa hem så det vore superbra om det fanns på nära håll.

Jag har skickat ett mail till dem med förfrågan om återförsäljare...

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Senast: Tantan
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 310
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
580
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V