Ej rundsydd/rundflätad nosgrimma?

trofé

Trådstartare
Kollade nu i dressyr TR på nätet, men hittar inte en sak jag har för mig att jag läst om tidigare. Jag har för mig att det står att man inte får ha rundsydd nosgrimma. Utan att den måste vara slät. Hittar dock inte detta nu... Det jag funderade över var för jag har rundflätad nosgrimma. Syns kanske inte jätte tydligt, men bästa bilden jag hade

http://www.pixbox.se/pic_show_id19262402.html

Så, har jag fel? Får man har rundsydd/rundflätad nosgrimma? Har de ändrat det i TR nu? Eller minns jag bara fel?

Sv: Ej rundsydd/rundflätad nosgrimma?

Jag hade också träns med rundflätad nosgrimma och pannband förut, men sedan blev det som du säger förbjudet. Jag tror inte att de har ändrat tillbaka det. Fast jag tror inte attt det bara var för dressyr, det var mitt hoppträns jag fick byta nosgrimma på.

Sv: Ej rundsydd/rundflätad nosgrimma?

Ok, får ta och lusläsa TR för både hoppning och dressyr igen, så får vi se vad som gäller nu. Blev fundersam bara då jag läst något om det tidigare, men inte hittade det nu.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 643
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 925
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
Utrustning Hej! Jag har länge funderat på vad nosgrimmor egentligen fyller för funktion och ofta tänkt att de inte gör någon nytta, snarare tvärt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 818
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar