Humelibumlan
Trådstartare
Är STC ovanligt sena i år eller är det normalt att massa 2004: or inte är färdigreggade ännu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På anmälan?Mehl skrev:Dom verkar ligga "efter" o min märr har inte fått "påanmälan" att hon har fött i maj iår.Får snart ta o ringa o kolla så dom ej har tappat bort papperen
Humelibumlan skrev:Är STC ovanligt sena i år eller är det normalt att massa 2004: or inte är färdigreggade ännu?
Men? Doris är frysmärkt... gjorde vi ju i våras?martha skrev:..att märrarna inte är DNA typade...står dom med som "ej färdigregistrerade" så är språngavgiften betald och man "väntar" bara på frysmärkningen....mitt föl i år står som färdig registrerad bara tills frysmärkningen är klar och då kommer namnet in också
Humelibumlan skrev:Men? Doris är frysmärkt... gjorde vi ju i våras?
Nej, hon står som ej färdig registrerad... Finns några till efter samma pappa födda -04 som det står det samma på :smirk: Har inte orkat kolla runt på andra hingstar?ghost skrev:Är inte Doris färdig???
Har du fått passet??? Mios pass kom på ett par veckor och innan dess var allt klart på Travsport...
solros skrev:Det tycker jag du ska kolla upp så det inte har blivit något fel. För min märr tog det två dagar efter jag hade skickat in tills avkomman fanns med som ej färdigregistrerad på travsport.se.
Grejen är att jag skickade in papperen början på juli o fick tillbaka dom för det fattades en namnteckning,skickade tillbaka dom inom en vecka tror jag det var o sen har jag ej sett till nåt mer papper.
Oh ja...martha skrev:Har du skickat in taget på mamman då?? så hon är DNA testad?
Är du oxå förkyld?martha skrev:men då få du inga in å fråga va dom dyddlar med därborta
Du skriver som jag pratar just numartha skrev:D och S är ju bredvid varandra ....juuuh... fast dyddlar var ju ganska så gulligt egentligen