Egon Lavec

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Usedtoloveyou
  • Startdatum Startdatum
U

Usedtoloveyou

Vi har ett sto som inte är i travträning längre, och vi funderar på om Egon Lavec skulle kunna bli en bra pappa? ;) Jag menar, någon som vet bilder på avkommor, temprament på dem, osv.
Jag tycker Egon Lavec är jättesnygg (;

Sv: Egon Lavec

Vi har haft ett föl efter Egon Lavec.
Ganska cool typ om man tänker på vad mamman lämnat tidigare.
Född 2007

trickaren.jpg

Inte vårt föl och han finns inte längre på vår gård.

AM

Måste bara posta en bild på Egon själv också. Sicken tuffing :cool:

2881945960056351482S500x500Q85.jpg

Minnet sviker mig så här på morgonkvisten. Men hamnade inte han dåligt till i treårstatestiken(travrondens)?

I övrigt en mycket vacker häst.

jag har jobbat med avkommer från egon på ett stuteri dock som föl och dem har varit super trevliga, bland annat she's dreamlike. enjoy lavec lämnar oxå mycket trevliga avkommer. dem betäckte mer med enjoy än med egon. redan som föl kunde vi kratsa hovar i hagen på dem och sådant.

kl*
Har får mig att det snackades lite vid frysmärkningen om att han kunde ge rejält stora avkommor....

Liknande trådar

R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 009
Senast: hastflicka
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 715
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar