Vet inte riktigt var jag ska lägga tråden.Har hamnat i en situation som är både kul o känns lite , ja knepig. Min ena dotter red tidigare m sina 2 bästisar hos en familj på hästen K. Dethär fixade ena kompisens mamma ( ej ryttare el intresserad av hästar annars) som känner familjens mamma (dom umgås ej mkt).Familjens dotter hade lektioner ngngång i månaden för alla 3 tjejer. Nu känns det som om hon inte har tid mer, längesen det var ngt sist. Men nu har familjens mamma sagt att jag o mina båda döttrar får rida K hur mkt vi vill.Att vi känner varann beror på att jag är medryttare på en annan häst som är inackorderad där (annan ägare).Men det känns ändå lite taskigt på ngt vis, men jag kan ju inte heller börja tigga att 2 till ska få hänga där o jag har inte tid o vara där ngn dag extra per vecka heller för att "övervaka" de andras barn. Dom är 11 år o är inte mogna heller o hantera hästen själva.Dom rider annars alla 3 tillsammans på en ridskola 1 gång /vecka. Är jag löjlig som tycker såhär? Är det taskigt? Orättvist? Samtidigt känns det ju som en rolig möjlighet o familjen vill gärna att K får mkt mer stimulans än nu.Nojiga mamma- tankar. Vänskapen är ju inte heller värd o offras för en häst! Hur tänker ni?