Egen hemsida?

Gabbi

Trådstartare
Ja, jag vet att jag är lite efter, men vilka företag finns det som erbjuder bra och billiga hemsidor? (eller hur man säger)
Jag vill alltså göra en egen hemsida, och har ingen aning om hur jag bör gå tillväga. Tror jag anlitar en kompis för att lägga upp den. Går det på billig amatörnivå att få en SNYGG hemsida, eller är jag dömd att ha en billig amatörsida om jag inte anlitar ett företag?

OM jag å andra sidan anlitar ett företag för att göra den, vilka finns det?

mvh
Gabbi
 
Sv: Egen hemsida?

Du behöver inte anlita ett företag, försök hitta någon frilansande webdesigner istället, finns extremt gott om oss så det är bara att vraka och välja ;)
 
Sv: Egen hemsida?

på geocities.com eller brinkster (eller vad det nu heter) får du en gratis plats. Passagen likaså...
Där finns det också några enkla guider hur du gör den själv, eller om du känner någon so är duktig som kan programera/göra i dw eller what ever..
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 812
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 028
Senast: mars
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 721
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
1 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp