Eftersvettas

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare kleinefux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 803
K

kleinefux

igår när jag red var hon helt ok, jag skrittade av och hon blev så gott som helt torr och jag drog på henne fleece täcke sen fick hon mat i stallet och efter ca en timma kom ja tillbaka och skulle plocka ut henne i hagen men då var hon nästan helt sjöblöt! och när ja tog på bakbenet så blev de nästan vitt skum. hon är klippt och i bra kondition.
hon kanske har blivit lite sjuk?
i övrigt känns hon fräsch och har normal temp. dock lite extra mkt "skräp" i ögonen.
i vilket fall så var ja ialf hos vetrinären för någon vecka sen pga annat och nu kanske ja måste ta i kontakt med dem igen?
va säger ni? de kan väl va normalt att eftersvettas,, men inte som en gris!
hjälp

Sv: Eftersvettas

tror ja inte. hon är klippt och brukar ha mer på sig än ett fleecetäcke

Sv: Eftersvettas

Låter som symptom på korsförlamning..........eller så har den blivit orolig för något och levt rullan en stund......

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 744
Hundhälsa Jag blir tokig. Zippo är orange och jag kan inte i min vildaste fantasi förstå varför. Det började med att att bodde på hundpensionat...
Svar
15
· Visningar
2 174
Senast: isafore
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig...
2
Svar
23
· Visningar
4 073
Senast: Nirvana
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
40 947
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka