Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Efter förloss var jag 117 cm runt midjan (höjd med naveln) och nu 2 år efter ligger jag på 78-80 cm men vill ner till 70 cm. Gick ner från ca 95 kg till nuvarande 66-68 kg. Har ingen bild tyvärr men det är sladdrigt så in i norden. Står man upp ser det rätt ok ut, speciellt om man har tröja på sig men tar man av den och byxorna får jag riktig ångest.
Du ser det även på om magen blir som en tre kant när du spänner den genom att tex göra sit-ups.
Har dom inte delat sig så är magen fortfarande platt när du spänner den.
Jag kan inte alls känna så bra med fingrarna att dom har delat sig men det syns garanterat.
Ska bli spännande att se hur magen kommer att se ut efter dom här påfrestande 9månaderna
Men har antagligen sagt farväl till mina magrutor för evigt
Jag tänker inte ens lägga in en bild. Om någon undrar ser jag likadan ut som när jag var i vecka 32 ungefär. Enda skillanden är att om jag böjer mig framåt så hänger skinnet ner till knäna ungefär. Så jag är inte heller avis.
Jag älskade att vara gravid, mådde bättre än nånsin - men tittar man på förlossningen och eftermagen borde jag hålla mig borta från allt vad gravid heter
Ehhmm...nej tyvärr
Jag är överlycklig över att magen klarade sig såpass bra! Till och med magrutorna är redan påväg tillbaka Fast det är 10kg fett som ska bort innan dom kan börja synas!
Gravid - 1år
Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Kropp & Själ Nej, som jag skrivit även tidigare så är inte ett syskon nu aktuellt hur det än är. Tankarna kring att ha eller inte ha ett syskon, och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.