Efterlysning (oseriöst inlägg)

Kalaspinglan

Trådstartare
Har någon sett till hundarnas motsvarighet till John Blund??! Jag har försökt att komma i kontakt med honom, för uppenbarligen hittar han inte hem till oss, och jag skulle så gärna vilja ha honom på besök...

...eller kan man ge hundar valium??! :confused: :confused: :confused:

Pinglan

Senast ändrad:
Sv: Efterlysning (oseriöst inlägg)

Kalaspinglan skrev:
Har någon sett till hundarnas John Blund??! Jag har försökt att komma i kontakt med honom, för uppenbarligen hittar han inte hem till oss, och jag skulle så gärna vilja ha honom på besök...

...eller kan man ge hundar valium??! :confused: :confused: :confused:

Pinglan

borde inte denna ligga på annonser :mad: :p :p :p

:rofl:

Det är härligt med en hund som helst går och lägger sej vid 10-11 på kvällen och om hon får gå ut o kissa på morgonkvisten gärna sover till 1.. :D

Får hunden vara i sängen? Annars kan du testa att lägga honom där så dyker säkert John Blund upp. :D

God morgon!

glee; nja... ibland får han vara i sängen, men aldrig när han är övertrött och vägrar ligga still och tuggar på allt.

Han somnade hyffsat fort ändå - till slut. Vi stängde in honom, tillsammans med oss, i sovrummet och släckte alla lampor och totalignorerade honom. Efter fem minuters rejs med dammråttorna under sängen, ommöblering av mattor och några spänstiga gymnastikhopp för att nå gardinerna, la han sig och somnade innan huvudet hann nå kudden!!!

Jag misstänker att han är ganska trött, för han sover fortfarande!! Skönt!!!!

Pinglan

Min valp kan köra racer i sängen och på golvet vid läggdags. Men konstigt nog så betyder släckt lampa för henne att nu ska vi sova.
Ligger jag/vi och ska försöka läsa så kanske hon bara ska leka. Då släcker jag en minut så somnar hon direkt. Sen är det bara att tända igen och läsa vidare :D

Min Gnuss (JR, 5 månader) går demonstrativt och lägger sig vid 9-tiden på kvällen. Ska det rastas mer på kvällskvisten får man övertala henne... :D Så John Blund är hos oss, om du letar... :angel:

/Häxan :devil:

kanpplån: är detta något man förtränger när ens hund blir vuxen? jag kan inte minnas något rejs, bara gosigos på kudden när han var så liten att jag också fick plats...

*lånar knapp*

Hund-John Blund infinner sig hos mig varje kväll mellan 19.30-21.30..
Det är då mina gamlingar väljer att gå och sova för kvällen,försöker man sen få ut de senare så står de bara på trappen och stirrar och tycks säga åt en att man kan få gå och rasta sig själv om man nu är så road utav det..

Tydligen har John Blund fullt upp på annat håll.

Något som säkert funkar nästan lika bra är nog ett hårt, snabbt slag med stekpannan i huvudet på han. :devil: :angel: :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: Rugge
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 207
Senast: Nota
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 530
Senast: Ragdoll
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 677
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar