Efterlyser FILM

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kookaburra

Trådstartare
Såg en länk till en film på Buke här för någon månad sedan. Men nu har jag förlorat vilken tråd det VAR!!!

Det var en tråd i Klassisk ridkonst, och det var ett inlägg med en länkt till YouTube. Tror tråden handlade om bilder eller filmer med fantastisk ridning.

Filmen var från någon sorts uppvisning, lite typ Apassionata, men inte just den. Kanske en spansk uppvisning av något slag. Det var en kvinna som red ett svårt dressyrpass på en vit häst (ev P.R.E) utan tyglar och hon "dansade" med armarna i luften hela tiden. Hon hade en lååång fläta längs ryggen. Hon red allt med bara säte och hästen gjorde galoppiruetter och allt möjligt. De ser ut som att dom "satt ihop" och det var rent fantastiskt!!

Skulle bli överlycklig om någon vet vilken tråd detta var i eller ev lägga in länken här!

Ha en suverän dag! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
Ridning 2 år efter olyckan är jag Äntligen, äntligen tillbaka uppe på hästryggen! :bump: Visst har jag ridit innan men jag har bara kunnat...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
10 546
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar