Efterlyser bilder på Warrigall 561

Natasha

Trådstartare
Jag söker med ljus och lykta bilder på Warrigall!

Har ett sto efter honom men har aldrig lyckats se någon bild. (Jo, en svartvit liten bild från en gammal stambok - dock ej i min ägo.)

Om någon till äventyrs har en bild så får ni väldigt gärna kontakta mig.

Tack på förhand! :)

Sv: Efterlyser bilder på Warrigall 561

Jag har inga bilder, men 560 tror jag är rätt nummer?

Jomen naturligtvis skall det vara 560! :o

Tack för påpekandet!
Lång dag!

Jomen det har jag någonstans!
Skall ta och leta i gömmorna imorgon!
Har också haft ett sto e Warrigall!
Annars kanjag ta kopia ur någon hingstkalender till dig,om ingen annan är snabbare och lyckas lägga in här!

Så glad jag blir! :banana:

Tack snälla! :bow: Ser fram emot det.

Skall se om jag kan lägga in en bild på min Natasha. (Född-90 e.Warrigall 560 u.Claudie ue.Jumper-Fineman-Cosmos xx Stofam.1 )

Hon har fått ett litet hingstföl i år e. Bocelli 1044.

2009d139.jpg

säby gård ridskola har en vallack efter warrigal. väldigt trevlig men tyvärr fått ponnyben så han har en mkt lustig exteriör. men i skallen helt fenomenal. /k

Och vi har en ridskolehäst som är halvbror med Warrigall, alltså samma mamma. (Westa II har jag för mig?)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 717
Senast: sjoberga
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 986
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 748
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka