Edsbyritten 2012

blamecruella

Trådstartare
Hej! Jag har fått slänga om min tävlingssäsong lite sedan min kuse sträckt sig ordentligt och vilat ett par veckor. Nu funderar jag på att åka till Edsbyritten och rida 50 km CR. Någon mer som ska dit eller har varit där ett tidigare år och vet nåt om hur banan brukar vara?

Sv: Edsbyritten 2012

Vilket roligt och bra pris!
Hoppas bara folk har plats i kärran att få med den hem. På Fornaboda delade vi ut äppleträd några gånger, och redan där började några klia sig i huvudet och undra hur de skulle stuva i det i trailern när de hade två hästar. :-)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 163
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 757
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024