Nej du hade inte fel. Jag skrev det jag hört på tv, att det var ombuden som turades om att gå in till domaren, inte parterna själva.För att jag menade på att Esbjörn hade stöd sv sitt juridiska ombud? Menar du att jag har fel i det eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej du hade inte fel. Jag skrev det jag hört på tv, att det var ombuden som turades om att gå in till domaren, inte parterna själva.För att jag menade på att Esbjörn hade stöd sv sitt juridiska ombud? Menar du att jag har fel i det eller?
Jag tänker mer att dels mycket tid som går åt och kan bli stora extra kostnader i slutändan. Och om det mot förmodan blir ditt hus så lär grannarna hata dig som kör över en 80 plus-halvdement snubbeUtan tvekan. Att hitta rätt boende är ju ingen pick-nick och jag hade inte släppt det på grund av tjafs med tidigare ägare, om jag nu efter mycket om och med hittat rätt. Med det sagt kanske jag inte hade tagit strid om jag vore politiker, men nu är jag ju inte det heller.
Jag tänker mer att dels mycket tid som går åt och kan bli stora extra kostnader i slutändan. Och om det mot förmodan blir ditt hus så lär grannarna hata dig som kör över en 80 plus-halvdement snubbe
De hade en artikel i lokaltidningen om detta och de grannarna som uttalade sig om det hela höll på Ebba och tyckte att det var dax att rucklet rustades upp.
Jag har nu med förvåning hittat ytterligare kopplingar till människor som jag väl känner till.Alla har ju sin agenda. Grannarna vill att det blir ordning och reda, anhöriga vill ha huset eller bevaka arvet, Ebba vill göra ett klipp - etc. Föga förvånande att vinkeln kan bli en annan beroende på vem en frågar.
Jag har nu med förvåning hittat ytterligare kopplingar till människor som jag väl känner till.
Min teori är därför nu att Ebba har blivit lurad in i denna affär som inte är menad till annat än att skapa oreda.
Huset har egentligen inte med saken att göra.
Valet 2022 har allt med saken att göra.
Hon borde ha backat i stället för att förtala det juridiska ombudet. Som det nu är så gick hon i fällan och är körd.
Hon borde ha backat i stället för att förtala det juridiska ombudet. Som det nu är så gick hon i fällan och är körd.
Fast hur kommer Esbjörn in i det hela? Menar du att han är med på sammansvärjningen eller? Och att Ebba egentligen inte vill ha fastigheten? Vad jag förstått har hon tjatat på Esbjörn en period så det är knappast någon impulshandling.Jag har nu med förvåning hittat ytterligare kopplingar till människor som jag väl känner till.
Min teori är därför nu att Ebba har blivit lurad in i denna affär som inte är menad till annat än att skapa oreda.
Huset har egentligen inte med saken att göra.
Valet 2022 har allt med saken att göra.
Uppenbart är en sak.Att det här handlade om något helt annat än Esbjörn och hans hus för de som driver frågan "åt honom" trodde jag var uppenbart sen länge?
Ja han är nog med på det hela.Fast hur kommer Esbjörn in i det hela? Menar du att han är med på sammansvärjningen eller? Och att Ebba egentligen inte vill ha fastigheten? Vad jag förstått har hon tjatat på Esbjörn en period så det är knappast någon impulshandling.
Ja han är nog med på det hela.
Hon har väl insett att hon är lurad och försöker ge igen med att i alla fall få huset som hon väldigt gärna vill ha.Det får vi väl se jag hejjar fortfarande på Ebba och hoppas att hon inte ger med sig.
Nej, han är inte alls slipad, han är lättledd.Herregud, en slipad gammal man alltså. Jag som trodde han var en stark KDàre och därför föll för Ebba.
Jösses, vilket drama, nu hejjar jag ännu mer på EBBA.Nej, han är inte alls slipad, han är lättledd.
Det är andra som är slipade, oerhört slipade.
Esbjörn är bara en bricka i spelet.
Jag tycker att hon var utomordentligt korkad som gick på det.Jösses, vilket drama, nu hejjar jag ännu mer på EBBA.
Nej han virrar nog mest bara runt.Men Esbjörn måste väl ha vetat något ? nej antagligen inte, detta går att driva på det sättet utan hans vetskap.
Det var aldrig meningen att kontraktet skulle fungera för att få ut någon lagfart.
Det finns en orsak till att det inte är bevittnat.
Esbjörn kan vara regisserad till det hela och också lurad.
Det handlar inte alls om Esbjörn heller.
Nej han virrar nog mest bara runt.