Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hur många ton behövs ungefär då?
Min sambo anlägger paddockar och billigast tänkbara 20*40 meter brukar hamna kring 25.000 kr med paddex som underlag och där det inte behövs så mycket urgrävning.
Kan bara säga att jag verkligen tycker synd om dig, kan inte vara lätt att bo tillsammans med en gubbe som man knappt kan prata med! Hoppas att situationen med hästarna löser sig, i mina öron låter du iaf. som en riktig hästvän!
Stå på dig!
Det låter väldigt billigt!
Vår ridbana gick på nästan 150 000 med dränering (då lejde vi iofs ut hela jobbet)
Immer
Han kanske har en mer realistisk syn på tillvaron än vad Hosianna har? Bara en tanke!Kan bara säga att jag verkligen tycker synd om dig, kan inte vara lätt att bo tillsammans med en gubbe som man knappt kan prata med! Hoppas att situationen med hästarna löser sig, i mina öron låter du iaf. som en riktig hästvän!
Stå på dig!
Klockrent!Jag får en känsla av att du inte är så gammal, och att du är ganska bortskämd.
Paddex kostar mycket olika beroende på hur långt från man bor! Det är transporten som kostar.
Jag tycker att föräldrana har en skyldighet att backa upp barnen.
Vad är orsaken till att du inte får? Tror han att du inte gör ett bra jobb? Eller vill han ha medaljen för att det är han som gör allting? Vad händer om du trots allt går ut och hägnar en hage? Det kanske bara behövs att han får se att du faktiskt kan, han kan ju kontrollera innan ni släpper djur i hagen. Och skulle han nu tycka att du gjort ett dåligt jobb får han väl visa dig hur du ska göra.
Det verkar som att ni har väldigt svårt att nå varandra och prata som två vuxna människor. Det är aldrig bara den enas fel när två träter och jag känner ju inte "gubben", men hade min 17-åring visat den atityd du haft i denna tråden så hade jag blivit både arg och ledsen.
Försök prata med "gubben", kräv att få hjälpa till istället för att kräva att han ska göra det själv. Vill han inte det så fråga hur han då har tänkt att du ska kunna lära dig. Jag tror att han skulle se dig med andra ögon om du bara får en chans att bjuda till lite, och tar den chansen.
Den jag tycker mest synd om är din mamma. Det måste vara jättejobbigt för henne när ni två inte tycker om varandra
Ja, det kan jag hålla med om. Men att anlägga ridbana för en avsevärd kostnad kräver kanske lite planering, och kanske lite banklån och annat.
Och man kan backa upp barnen utan att det måste innebära att man ger dem en massa saker. Själv fick jag inte ens en häst när jag var liten och bodde hemma men mina föräldrar stöttade mig ändå fullt ut.
Immer