L
landsbydsbo
Sv: Dyr verksamhet, hålla varg med mat.
något i dina ögon är väl nästan detsamma som att det är din åsikt?
troligen bedömas som...det är väl även det din åsikt.
vad hävdar, min åsikt, är att en eventuell skyddsjakt kommer att bedömas utifrån den aktuella situationen, vittnesmål och teknisk bevisning. inte hörsägen. men har du faktauppgifter som motsäger det så visa gärna på dessa med källhänvisning...
jag har, för femtioelfte gången inte för avsikt att tjuvjaga. Jag har för avsikt att hålla mig till de regler som finns eftersom dessa lämnar bakdörren öppen för skyddsjakt. ändras dessa regler så ändras ju även de regler jag spelar efter.
Nej, jag blir förolämpad av din otrevliga ton, dina avsiktligt, förolämpande tillmälen, ditt sätt att jämnt tilldela folk åsikter. Här är ett fint exempel när du antar att jag blir förolämpad av något, utgår från att det är sant och sedan antar du att orsaken beror på att du har en bra argumentation. Du kan liksom inte ha mer fel och dessutom visar du har att du inte ens läser mina inlägg då en sak jag med flera påpekar är just din brist på sakliga argument. Det är okej att du tror på det själv, men vid det här laget borde även du inse att flertalet mest skakar på huvudet åt dina fakta.
Jag har aldrig påstått att det är personangrepp att ha en åsikt och argumentera för den. varför tilldelar du mig jämnt åsikter?
Nej jag hävdar att det du beskriver är i mina ögon tjuvjakt och tydligen i de flesta andras också, ingen har hållit med dig om att du presenterar är skyddsjakt som du försöker förklä till skyddsjakt samt att du inte kan veta vad en domstol kommer att säga. En ärligt och rak presentation att du köper getter, sätter dem i en dåligt inhägnad hage för att locka till dig varg i syfte att skjuta den skulle troligen bedömas som tjuvjakt av en domstol, men det är knappast det en domstol kommer att höra från dig vd en eventuell rättegång.
något i dina ögon är väl nästan detsamma som att det är din åsikt?
troligen bedömas som...det är väl även det din åsikt.
vad hävdar, min åsikt, är att en eventuell skyddsjakt kommer att bedömas utifrån den aktuella situationen, vittnesmål och teknisk bevisning. inte hörsägen. men har du faktauppgifter som motsäger det så visa gärna på dessa med källhänvisning...
jag har, för femtioelfte gången inte för avsikt att tjuvjaga. Jag har för avsikt att hålla mig till de regler som finns eftersom dessa lämnar bakdörren öppen för skyddsjakt. ändras dessa regler så ändras ju även de regler jag spelar efter.