Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
ROX DE LUX (det med pullarnosgrimma) nån som har ett sådant? hur är kvalitén på lädret? (och övriga dyon saker..)
köpte ett annat träns från Willab i julas och det är redan fult i lädret..(typ rynkigt så det är ingen bra läderkvalité och jaa jag har smörjt det ordentligt)
nu har jag inget träns från dy'on, men flera par tyglar. De har hållt sig mycket fina och släta i lädret. Smidiga redan från början och fin lyster i lädret.
Dyon tränset är toppen !!! Hade ett som användes ofta under massa år och det ser fortfarande nytt ut Har iof skött det väldigt noga Tycker det är värt att köpa även om det kostar många pengar ...
Är tveksam till kvalitet kontra pris när det gäller dyon. Har haft både träns och andra saker och när det gäller tränsen så är inte kvaliten i paritet med priset. Tycker att Morris and Nolan gör det mycket bättre
Hästmänniskan
Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
Juridik & Ekonomi För mig, som patient inom psykiatrin, känns det ju inte bra att främmande människor kan komma att rota i mina gamla journaler. Speciellt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.