dyna till westernsadeln

maja_70

Trådstartare
Har så jätte ont i svanskotan (gravid) när jag blir sittandes för hårt, nåt tips på dynor av nåt slag el var man kan köpa nåt liknande . Finns fina på ebay men tar sån tid o få hit.

Sv: dyna till westernsadeln

Stolsdyna? Bara att sy fast lite lämpliga remmar för att fästa den i sadeln så den inte åker omkring. Finns ju massa olika tjocklekar dessutom. Eller kanske ännu bättre, köp en tunn stolsdyna och klä den med fårskin på ovansidan och så fäst snören :D

Sv: dyna till westernsadeln

Tack tack för d,vill inte sluta rida redan. Har ju bara 6 v kvar :)

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 256
Senast: LiviaFilippa
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
984
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: Tuvstarr
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 120
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar