Dygnet runt öppet Djursjukhus i Västernorrland?

Viva

Trådstartare
Om man utgår från Örnsköldsvik borde väl Sundsvall vara det närmaste? Sen finns det väl Distriktsveterinärer men det känna som ett osäkrare alternativ.

Om man utgår från Örnsköldsvik borde väl Sundsvall vara det närmaste? Sen finns det väl Distriktsveterinärer men det känna som ett osäkrare alternativ.

Är det smådjur så är det väl andra prioritering hos distriktarna jämfört med lantbruksdjuren som inte går att förflytta till djurkliniken...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Fem månader efter att veterinärjouren i Västervik och Vimmerby fick stänga har Distriktsveterinärerna nu återigen öppet dygnet runt –...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: Gunnar
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 014
Senast: Cactus
·
Övr. Hund Inser att det kanske inte finns något bra svar på min fråga men tänker att om någon har nåt bra tips så är det här på Buke i alla fall...
Svar
16
· Visningar
1 634
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 189

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka