Duvmatning

Sv: Duvmatning

Jag med!:bump: jag har alltid velat lära mig att bryta brödet i lämpliga bitar! Jag övade hela dagen idag framför spegeln också!:D

:rofl::rofl:

Sv: Duvmatning

kanske ska gå kursen :O Brukar ha svårt att träffa brevid dem. Träffar de alltid i huvudet istället ! en gång råka jag kasta en hel limpa (visste ju inte hur man gjorde lagomt stora bitar ) i en duvas huvud så den dog :S

Någon som vet när kuserna är?? Känner mig lite småttpanik att lära mig så inte fler oskyldiga duvor kommer möta mig parken med mina limpor !

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 713
Senast: Sasse
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 381
Senast: monster1
·
Hundavel & Ras Återigen har jag börjat fantisera om att jag kanske någon gång skulle kunna få bli hundägare. För några år sedan slog jag det ur hågen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 499
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 220
Senast: isafore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar