Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den så dum, eller är den mer filosofisk?ställ dumma frågor.
min fråga är, varför är det så svårt att se sig själv som andra gör
Vet inte, tror att jag är för röd vinad för att förståÄr den så dum, eller är den mer filosofisk?
Man är med sig själv 24/7ställ dumma frågor.
Då man inte ska starta trådarVet inte, tror att jag är för röd vinad för att förstå
Andra ser dig utifrån din person och ditt agerande, du ser dig inifrån rödvinet.ställ dumma frågor.
Finns en lösning: Var med i ett teamsmöte med kameran på och be någon av de andra mötesdeltagarna att dela skärm. Då ser man sig själv som andra ser en (dvs inte spegelvänt) . (Är mer annorlunda än vad man kan tro)ställ dumma frågor.
Hmf, jag skulle hellre tillbringa sommartid varmare än +22 i någon trevlig jordkällare.Ok, en alkoholfri fråga: varför har mänskligheten som bosatt sig på dessa breddgrader, trots tusentals år av evolution, inte utvecklats till att gå i ide mellan cirka 15 november och 15 mars?
Visa bifogad fil 80776
Jag undrar mer VARFÖR de överhuvudtaget bosatte sig på dessa breddgrader när de bara hade kunnat stanna i värmen…Ok, en alkoholfri fråga: varför har mänskligheten som bosatt sig på dessa breddgrader, trots tusentals år av evolution, inte utvecklats till att gå i ide mellan cirka 15 november och 15 mars?
Visa bifogad fil 80776
Tycker att komma ner från träden var ett misstag, eller ens krypa ur havet.Jag undrar mer VARFÖR de överhuvudtaget bosatte sig på dessa breddgrader när de bara hade kunnat stanna i värmen…
()
Haha ja det ser sjukt konstigt ut! Luggen är ju åt fel hålFinns en lösning: Var med i ett teamsmöte med kameran på och be någon av de andra mötesdeltagarna att dela skärm. Då ser man sig själv som andra ser en (dvs inte spegelvänt) . (Är mer annorlunda än vad man kan tro)
Men då människan kom hit för första gången. Det som idag är Sverige så var klimatet betydligt varmare.Jag undrar mer VARFÖR de överhuvudtaget bosatte sig på dessa breddgrader när de bara hade kunnat stanna i värmen…
()
Nä, det var ju jägarfolk som följde efter bl a vildren som drog sig norrut när inlandsisen drog sig tillbaka.Men då människan kom hit för första gången. Det som idag är Sverige så var klimatet betydligt varmare.
Klimatet var betydligt varvare än idag då de bosatte sig här.Nä, det var ju jägarfolk som följde efter bl a vildren som drog sig norrut när inlandsisen drog sig tillbaka.
Njä. Det var väl mer istid, som @Mia_R sa. Dumt att stanna här i vilket fall, tillgång på bytesdjur eller inte. Mycket dumt.Klimatet var betydligt varvare än idag då de bosatte sig här.
Nä. Årstidsvariationerna är da shit. Skulle bli helt tokig av att inte ha denna sköna kyla emellanåt.Njä. Det var väl mer istid, som @Mia_R sa. Dumt att stanna här i vilket fall, tillgång på bytesdjur eller inte. Mycket dumt.
Det går inte att använda orden ”skön” och ”kyla” i samma mening! Basta. Om variationen var vår, sommar, tidig höst - så, visst.Nä. Årstidsvariationerna är da shit. Skulle bli helt tokig av att inte ha denna sköna kyla emellanåt.
Ni får nog kolla i historieböckerna varmare än idag var det.Njä. Det var väl mer istid, som @Mia_R sa. Dumt att stanna här i vilket fall, tillgång på bytesdjur eller inte. Mycket dumt.
Det finns viss oförståelse i min nära krets när jag går ut med T-shirt i minusgrader för att jobba en stund. Men det är så gött. Ogillar för stark värme så juli kan vara en rejäl plåga.Det går inte att använda orden ”skön” och ”kyla” i samma mening! Basta. Om variationen var vår, sommar, tidig höst - så, visst.