em76
Trådstartare
Vad betyder SSC och IR?
http://www.axfood.se/sv/Om-Axfood/Organisationsschema/
http://www.axfood.se/sv/Om-Axfood/Organisationsschema/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör man för att bryta kontakten med en kille som är intresserad av en men som man inte vill ha något med att göra? Jag visade intresse för honom en kväll, men har nu kommit på bättre tankar. Har försökt svara väldigt avmätt, utan motfrågor, jag har inte uppmuntrat någon form av kontakt och låtit det gå 4-5 dagar innan jag svarat på hans meddelanden. Känns som att han borde ta vinken då, men han fortsätter att skriva tillbaka när jag egentligen bara vill ha tystnad från hans sida. Känns jätteelakt att helt enkelt inte svara, men samtidigt känns det som att det börjar bli min enda utväg? Ååh jag hatar att mitt dåliga samvete är så stort!
@Mineur Om ni har setts en gång, på en klubb, och han sedan får emotionella problem för att du inte svarar är det faktiskt något hos honom som inte stämmer. Sorry alltså men så är det.
Om det nu tar emot kan du ju såklart skicka ett meddelande och säga att du inte är intresserad. Jag tycker dock att det borde vara fett uppenbart för honom och att han får skylla sig själv lite som vägrar checka av stämningen.
Jopp, det tror jag nogEn matta som är "snaggad" (fast gjord så alltså,) vad kallar man det? "kort lugg"?
tack! Behöver (av en lite konstig anledning) skriva det i en inspektionsrapport på jobbet, så vill gärna skriva så korrekt och förståeligt som möjligtJopp, det tror jag nog![]()
Så lite så!Men alltså tack för att du skrev det! Det är precis så jag tänker också, men jag visste inte om det bara var jag som var en dålig människa... Efter lite rådgivning från en killkompis som också är bekant med den här killen har jag nu slutat svara helt och väntar ut det. Hör jag fortfarande av honom om en vecka får jag ta tjuren vid hornen och tala klarspråk, men tills dess fortsätter jag vara en okänslig självisk typ som gör det som är mest bekvämt för mig själv...![]()