Mineur
Moderator
Sällan, som tur är! För något år sedan hade jag dock en riktig dip med massor av förkylningar som avlöste varandra, men i genomsnitt är det nog inte oftare än 2-3 gånger om året.Hur ofta är ni förkylda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sällan, som tur är! För något år sedan hade jag dock en riktig dip med massor av förkylningar som avlöste varandra, men i genomsnitt är det nog inte oftare än 2-3 gånger om året.Hur ofta är ni förkylda?
Jag gissar att det är en ekvation där det slutgiltiga svaret är mindre än 3, vilket matematiskt skrivs som < 3, vilket sammansatt blir, vilket på datorspråk blir ett hjärta?
En gång om året de senaste årenHur ofta är ni förkylda?
Nej, lösningarna till ekvationen är i form av ett hjärta. Som sagt, skriv in det i Google![]()
Beror på massa andra saker, men förmodligen inte alls. Mina ex och min syster får ligga med vem de vill.Hur skulle du reagera om du hade en syster och denna syster låg med ditt ex som du även har barn med?
En situation som uppstått hos en nära vän och jag vill gärna höra hur ni ser på det om det skulle hända er.