För att annars får man sjukt sköna blåsorVarför har golfspelare en handske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att annars får man sjukt sköna blåsorVarför har golfspelare en handske?
Om man bakar själv... Bovetemjöl, rismjöl och pulveriserat psylliumfröskal verkar göra susen (google har alla svaren).finns det något bröd man kan äta när man e glutenallergiker förutom sånt där gummibröd i frysdisk?
Om man har sagt upp sitt tv abonnemang och ska skicka tillbaka tv kortet, ska man göra det själv eller invänta information om detta och returbrev? har försökt få tag på info men får inget svar. Hur har det fungerat när ni sagt upp abonnemang?
Absolut inte! En släkting till mig hade mycket kliande hårbotten, som liksom "fjällade" om jag minns rätt. Det visade sig vara mjällexemEn liten fråga, om det kliar över pannan i hårbottnen måste det betyda att man har löss?
Jag har alltid fått ett brev med en returlapp hem. Hur länge sedan var det sedan du sa upp abonnemanget?
Tack! Ska googla på det!Absolut inte! En släkting till mig hade mycket kliande hårbotten, som liksom "fjällade" om jag minns rätt. Det visade sig vara mjällexemFinns garanterat fler åkommor som kan klia i hårbotten!
Ser många sätta fast kopplet runt kroppen när dem har hunden lös eller så gör dem en ögla så att kopplet blir kortare. Förstår du hur jag menar?Vad är den lilla ringen till för i handtaget på vissa hundkoppel? gissar att det har något med uppbindning att göra men har aldrig förstått dettaHur fungerar det isåfall?
![]()
Ser många sätta fast kopplet runt kroppen när dem har hunden lös eller så gör dem en ögla så att kopplet blir kortare. Förstår du hur jag menar?![]()
Ja precis, så har många kopplet hängandes över snett över axeln lixom!Det första förstår jag nog hur du menar, att de fäster haken i ringen så det sitter som ett bälte typ?Men inte riktigt det andra?
![]()
Ja precis, så har många kopplet hängandes över snett över axeln lixom!
Det andra menar jag att jag har sett vissa fästa haken i ringen så att kopplet (den änden man håller i) blir som en stooor ögla och knäpper man upp haken så blir ju kopplet automatiskt längre!Jösses vad dålig jag är på att förklara!
![]()
Jag tänkte mig bara genom ringen i handtaget, men.. JaSå att haken går genom både ringen i handtaget och genom ringen i hundens halsband? isåfall är jag medTack för förklaringarna
då vet jag hur man kan göra ifall jag skulle skaffa ett sådant
![]()
Jasmin = klibbris. Ju mer vatten du tar desto klibbigare blir det. Men det är enligt mig det godaste riset. Du kan testa att skölja det innan kokning och istället för att låta vattnet koka bort som man brukar, ta massor av vatten och koka det som pasta, dvs hälla av när det är klart. Det kan funkaHur gör man (och vilken sorts ris ska man använda) för att få sitt ris riktigt fluffigt och fint? Mitt klibbar alltid ihop sig!
Kaffe!!Ska jag dricka te eller kaffe??