Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I kategorin "ruckel" en detalj från mitt kök före renoveringen 2011.
Visa bifogad fil 22092
En annan tveksam inredningsdetalj från samma era.
Här är en inredningsdetalj från min hall som låg gömd innanför innertaket och den är i full drift, jag hittade den när innertaket ramlade ner av sig själv, inget man rör överhuvudtaget.
Visa bifogad fil 22100
är iaf jordatEn annan tveksam inredningsdetalj från samma era.
Är det du som dragit elen? Ser livsfarligt ut.
Här är en inredningsdetalj från min hall som låg gömd innanför innertaket och den är i full drift, jag hittade den när innertaket ramlade ner av sig själv, inget man rör överhuvudtaget.
Visa bifogad fil 22100
Imponerande!I kategorin "ruckel" en detalj från mitt kök före renoveringen 2011.
Visa bifogad fil 22092
Han hittade den ju?Är det du som dragit elen? Ser livsfarligt ut.
Nej för tusan, dom elektriker som sett mina installationer tycker istället att dom är överarbetade, det här ingick i köpet liksom en sönderrostad elcentral där idioten som drog in elen i kåken lät markkabeln luta neråt-inåt så centralen skulle bli vattenfylld när det regnade.är iaf jordat
Är det du som dragit elen? Ser livsfarligt ut.
Visa bifogad fil 22100
@Dressyrtjejen_97
Googlat kråkslott? Orenoverat sedan byggår med mögelväxt på fasaden ≠ kråkslott. Det finns trots allt steetview från din gata...
Våran hall-lampa kissade på sig i somras.
Det har hänt hos mina föräldrar också och då har dom ändå en vind över. Dom bor däremot inte i något ruckel utan i ett fullt normalt och tråkigt parhus. Dom insåg väl ungefär då att det var dags att byta taket.
Våran hall-lampa kissade på sig i somras.
Snälla, visa en bild som jag kan härma. Gnagartätt är min dröm!Det är liknande här, på sina ställen fick jag ta slägga för att kunna få upp den nya bärlinan, så putanäten är klippta bitar, veckade efter stenarna, fäst där det går och instuckna i diverse håligheter men gnagartätt är det.
Hittar tyvärr ingen på hur jag gjort. Jag klippte kortare rutnät som där det gick häftades fast, tryckt in med lösa stenar i hål i grunden med lite bruk, klippt loss och böjt ut första raden som taggar. Jag ska se om jag kan fota nånting i morgon, men det mesta är nog utom synhåll nu under däcket.Snälla, visa en bild som jag kan härma. Gnagartätt är min dröm!
Det är väldigt svårt att låta bli när @Dressyrtjejen_97 tjatat om ”kråkslottet” i ~20 trådarMen gud vilken obehaglig kommentar
Har du alltså kollat upp @Dressyrtjejen_97 s hus med street view?!
Eller hur? Den nedre ugnen gick faktiskt att skrämma upp till typ 200 grader in i det sista. Men jag får nog medge att jag trivs bättre med den nya ugnen och köket i nuvarande skick - även om det tidigare var mer unikt till sin karaktär!
Visa bifogad fil 22120