Du som har en Globus Crincle!!!

W

wonderbaunbabe

Är hel förtjust i denna sadel, passade mig utmärkt.

Fråga:

Vad har ni för häst?

Skulle vara kul att veta vilken "typ" av häst den passar bäst på!

Tacksam för några svar :)

Sv: Du som har en Globus Crincle!!!

det finns massa tråder om den redan, så om du söker så hittar du kanske lite av det du vill ha svar på...

den är helt annorlunda uppbyggd jmf med övriga globus. mer svängd och tyngdpunkt längre fram. jag tycker den ser fin ut, men bossorna är väldigt höga så man lär inte komma särskilt nära hästen... :p

Jag har letat, men inte hittat något svar.
Därför lägger jag ut en ny tråd...

Vet att någon har en Crincle och lade upp bilder på den till häst för ett tag sedan, men kan inte hitta dem...

Är det någon som har bilder på den till häst? Utan paddar o dyl under, vill se om bossorna är så pass tjocka som det verkar.

det var väl aysha?? hon visade bilder på en globus, tror det var en crincle, och en brun röösli..

Jag har bara dåliga bilder på hur den ser ut.
Kanske är till någon hjälp i allafall.Hästen är bred och jag har en 17 tum 34 vid.

Och här står han helt ruko..Har tyvärr inga bättre bilder än så här. :o

Du har inte lust att ta nya bilder? Upplever du att man hamnar högt ovanför hästen?

Jag kan göra ett försök.. dock har jag minne som en guldfisk så om jag kommer ihåg att göra det är en annan femma.Jag upplever inte att jag hamnar högt över hästen.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 968
Senast: grodan21
·
Hemmet Jag har kommit över några fina gamla trämöbler, uppskattningsvis från senare delen av 1800-talet. De är rejäla och (så gott som) hela...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 034
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar