Du & Din hund.

F

Fijah

alla säger ju : vad är det pinsamaste din hund har gjort ? och en massa sånt , men nu , vill jag veta va det pinsamaste du och din hund har gjort tillsammans ? :P:rofl: :D :)

Sv: Du & Din hund.

Jag var på stan en gång och vi skulle gå över den mest trafikerade gatan i stan. När vi var mitt på övergångsstället så satt hunden sig och sket i godan ro. Till saken hörde att han var dålig i magen, så han satt där och pressade på, och sprutlackerade hela övergångsstället. :o Jag slet och drog i kopplet, men det var som att flytta en gråsugga. Ju längre jag drog honom, desto längre blev bajsstrecket, vilket resulterade att folk klev i det. Tillslut blev det röd gubbe, men det brydde sig inte min hund om, utan han satt kvar i godan ro och fortsatte att klämma på. När jag efter många om och men hade lyckats släpa honom över vägen och fått åthutningar av både fotgängare och bilister avslutade han showen med att lägga en pizza på trottoaren..:eek: :o

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka