Jag vet att jag borde vara positiv och inte oroa mig för mycket men det är lite svårt. Jag lyckas alltid dra till mig allt oväntad,allt dåligt som finns drabbar mig
Men även om det inte är en tumör är det ju något som är fel. Jag vill kunna gå i trappor utan panik och vara jätte rädd,ha balans och avståndsbedömning, få tillbaka mitt minne, bli av med huvudvärken, bort med sömnproblemen,höga pulsen, få tillbaka tidsuppfattning,av med den extrema trötthet och skelningen. Allt som kommit senaste 1,5 året.
Och jag vet att det troligaste är att det är hormoner eller mediciner men det kommer bli en hel del att utreda, men det finns alltid en risk för tumör.
Tack för alla svar, det känns lugnare nu när jag vet att det finns en hel del människor som klarar sig bra ändå.
Mina föräldrar försöker tänka positivt och tro att det blir bra så klart eftersom det måste vara det men dom blir över oroliga ändå. Dom ska på weekendresa nu men frågade om dom skulle ställa in den, jag sa att det verkligen inte behöver vara någon fara och att dom måste åka, jag klarar mig och vad skulle dom göra? Dom kan ju inte göra något. Jag är inte döende. Inget händer på en helg eller några veckor. Men antar att föräldrar alltid oroar sig?