Drygt 1 ½ år...

C

charmisen

... har gått utan dig min älskade Pelle Plutt.
Mamma kommer alltid att älska sin hjärteskrutt :love:
Saknar diig bäbisen :cry:

Saaknar

Älskade

Pelle
12 juli 1997 - 1 februari 2005

Åh vad jag hatar den där ögoninflammationen som bara förstörde ditt liv...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Drygt 1 ½ år...

Ja vad säger man?
Tack?
Har dock kommit över den värsta sorgen, men ibland kommer ju minnena tillbaka. Älsklingen :cry:

Shit vad tiden gått fort, trodde aldrig att vi skulle överleva utan Pelle. Men visst kommer tårarna ibland när man börjar minnas, eller när man ser hans dotter bara göra sånt som han brukade göra. :(

RIP Älskling :love:

Och syrran; det var inte ögoninflammationen. Visst led han av den också men vi avlivade honom ju för att vi inte kunde ta i honom utan att han fick ont ju...

Jag vet att det inte bara var ögoninflammationen...

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 408
Senast: monster1
·
Hästmänniskan Trodde ju aldrig man skulle behöva hamna här :crazy: eller jo de visste man ju men de är så in i helvete svårt...ja min älskade bäbis...
2
Svar
30
· Visningar
3 170
Senast: n33Lu
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 028
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 754
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar