Drömsoffan, finns den?

Soapbubble

Trådstartare
Jag drömmer om en soffa med fasta sittplymåer. Vem orkar rätta till "soffkuddarna" flera gånger om dagen, efter att barnen och man själv har hasat runt i soffan? Google och jag är inte kompisar, så jag får inga träffar utan vänder mig till Bukefalos:
Vilka soffor har fasta sittplymåer? Gärna i u-form och inte mycket bredare än 3 m. Finns den soffan?

Jag drömmer om en soffa med fasta sittplymåer. Vem orkar rätta till "soffkuddarna" flera gånger om dagen, efter att barnen och man själv har hasat runt i soffan? Google och jag är inte kompisar, så jag får inga träffar utan vänder mig till Bukefalos:
Vilka soffor har fasta sittplymåer? Gärna i u-form och inte mycket bredare än 3 m. Finns den soffan?

Hur menar du med fasta? Att stoppningen inte är mjuk eller att plymåerna sitter fast?

Vi har en MIO-soffa som heter "Friday" och där kunde man välja mellan fasta och lösa kuddar (och man kunde välja allt annat också, MIO har massor med sådana där soffor som man komponerar ihop själv).

Maken ville ha fasta ryggkuddar, jag ville ha lösa, så vi har hälften/hälften. :D

10671479_474876059320746_6314036848934959593_n.jpg

Kunde man välja kuddar som sitter fast? Jag var visst otydlig i mtt först inlägg. :) Det är väl därför google inte ger mig några bra svar.

Bra fråga, det kollade vi aldrig upp. Men ring t.ex. Mio eller någon annan soffbutik och fråga, om inte annat för att veta vad kuddar som sitter fast egentligen heter. :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: ginnies
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 204
Senast: gullviva
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?
  • Hålvägg