Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu "dissar" jag en häst som har 8 miljoner på kontot och som på mödernet kommer från Minervalinjen.
Trugg bli vid din läst!
Jag skulle gärna vilja ha en avkomma till Varenne om man får drömma lite, även om han inte kommer från Nancy Hanks möderne!
Torvalds möderne är väl inte från Minerva-linjen, däremot är hans morfar en son till Minerva så han har Minerva på x-faktorn. Mödernet (stolinjen) går tillbaka på Princess Derby länk!
Jag hoppas verkligen att det dyker upp en bra avelshingst från detta möderne, behöver inte vara just via Minerva, men Nancy Hanks (Sophronia) linje i alla fall.
Jag skulle gärna vilja ha en avkomma till Varenne om man får drömma lite, även om han inte kommer från Nancy Hanks möderne!
de skulle inte jag vilja ha (jo möjligtvis lie detector eller lord capar då).. dom jag har träffat har vart riktiga stolpskott
Jag har inte träffat någon efter varenne, har fått för mig att jag vill ha en endå! På vilket vis har de varit stolpskott? Ni har väl några efter Jag de Bellouet i stallet, hur är de?
Nyfiken på era tankar som vanligt alltså.... Vilken är er absoluta drömhingst att få ett föl efter, strunt samma om ni har ett sto eller inte, bara dröm lite..... Tala gärna om varför ni valt just den hingsten.
Själv är jag obeslutsam men Yankee Glide och General du Pommeau tillhör favoriterna till epitetet drömhingst just nu....
jaggarna är heller inte så mycket att hurra över.. dom har inte så mycket talang direkt och är väldigt lömska.. dom kan va jättelata och knappt röra sig framåt (bara det är ju inte så roligt ) till att helt plötsligt få nåt psykbryt och skenat iväg
Några sådana franskfödda Jaggar har jag också hört talas om som dessutom slagit när de dragit iväg!
Ni har väl någon/några efter Center Field och Love You också, hur är det med talang och humör på dem?
Ni har väl någon/några efter Center Field och Love You också, hur är det med talang och humör på dem?