JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vi efter KM-dressyren. Nöjda men vi bortser från domarens kritik
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig.
Jag är...
Ekonomi & Juridik
Kollade nu på mina försäkringspapper, har hos folksam. Kan se dom har ökat med 1000 kr om året alla senaste åren. Så varje gång jag får...
2
3
Dressyr
Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Den vanligaste biverkningen hos äldre hundar är svaghet i bakdelen och vinglighet. Har hon även nedsatt njurfunktion så behöver hon...
Malibu_Stacy
40 minuter sedan
Svar: 1 133
Visningar: 66 520
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Har haft nån enstaka gräslig valp på mina 25 år av eget hundägande. Majoriteten har varit lätta och relativt beskedliga. Fördelen är att...
Bulldoozer
Idag kl 05:28
Svar: 793
Visningar: 55 060
Hund
Kastrering av tik - erfarenheter?
Hundhälsa Jag har haft/har tre tikar som har kastrerats, alla efter första löpet. En vanlig kastrering där livmodern tas ut. Två av stor ras (40+)...
Buzzter
Igår kl 22:47
Svar: 12
Visningar: 346
Hund