Dressyrtävling 14okt norr om 08

Aaricia

Trådstartare
Jag har fått nys om en dressyrtävling med (bla?) lätta klasser som ska hållas, vad jag förstod, norr om Stockholm den 14 okt. Mer vet jag inte. Har sökt utan framgång på ridsportförbundets hemsida. Kanske är det bara en lokal eller bara klubb :confused:

Någon som har förslag på vad/var det kan vara?

Sv: Dressyrtävling 14okt norr om 08

i eskilstuna är det dressyr lok ponny den dagen och häst dan efter.

Nae..? Jag sökte på ridsportförbundets hemsida bland alla propositioner, men distriktets hemsida...? Du menar Sthlms Läns ridsport förbund? Hittade ingen sökfunktion där, men jag kollar igen. kan ju vara uppsala eller så också ("norr om").

Ja, tack Emale. Jag tror jag hittade det. På distriktets hemsida fanns en sökfunktion som jag missade nyligen. Det är en tävling i Rosersberg som jag känner igen beskrivningen på. En LB:0
Den är det med all säkerhet.:bow:

Liknande trådar

Dressyr Ja, nu vill jag höra vid vilka tillfällen ni har undrat varför ni egentligen håller på med sporten dressyr! :D Ni vet, när en ritt döms...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 452
Senast: Hippocampus
·
Hästmänniskan Hej! Jag behöver lite råd,förslag och även skriva av mig lite. så den som orkar läsa allt är guld värd :bow: På skolan har vi så...
2
Svar
30
· Visningar
3 316
Senast: Gotthard
·
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 246
Senast: Emelei
·
Avel Inget nytt kanske, men det finns en ny avhandling i ämnet saxat från SLU:s hemsida "Allsidig träning ger bäst hållbarhet för...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30