Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är i en liten svacka känner jag. Har varit lite slut ett tag pga mkt jobb.
Nu i fredags tog jag bort min älskade ponny som jag haft i 20 år. Han blev 30 år och fick somna in iom att jag inte ville att han skulle behöva bli dålig och han haft en så fin sommar.
Jag är glad att jag får minnas en välmående kompis.
Men det känns väldigt tungt!
Jag råkade dessutom spilla en dricka på min mobil samma dag. Den avled och med den de sista bilderna på mig och min ponny iom att jag inte hunnit lägga in de på datorn än.
Jag tog hästledigt några dagar och lät min andra häst gå på bete. När jag sen skulle börja rida honom så tycker jag inte han ser helt ok ut. Inte rent halt. Men ev lite kort i ena bak.
Vet trodde sträckning. Och det känns troligt iom lite regnigt på gräset och han är skodd runt om för några v sen för första gången.
Det har också släppts in lite nya hästar i hagen.
Så nu är det promenader..
Stackars dig. Du har gjort rätt även om det är tungt just nu. Det blir lättare med tiden även om den inte läker alla sår.Jag är i en liten svacka känner jag. Har varit lite slut ett tag pga mkt jobb.
Nu i fredags tog jag bort min älskade ponny som jag haft i 20 år. Han blev 30 år och fick somna in iom att jag inte ville att han skulle behöva bli dålig och han haft en så fin sommar.
Jag är glad att jag får minnas en välmående kompis.
Men det känns väldigt tungt!
Jag råkade dessutom spilla en dricka på min mobil samma dag. Den avled och med den de sista bilderna på mig och min ponny iom att jag inte hunnit lägga in de på datorn än.
Jag tog hästledigt några dagar och lät min andra häst gå på bete. När jag sen skulle börja rida honom så tycker jag inte han ser helt ok ut. Inte rent halt. Men ev lite kort i ena bak.
Vet trodde sträckning. Och det känns troligt iom lite regnigt på gräset och han är skodd runt om för några v sen för första gången.
Det har också släppts in lite nya hästar i hagen.
Så nu är det promenader..
*KL
F*n.
Stallägaren planerar att betäcka Ninya. Det absolut sista som behövs är ett föl som sliter på henne. Och att hon ska gå och vara oridbar/dålig form länge.
Hoppas hoppas hoppas att hon ändrar sig eller att Ninya inte blir dräktig. Inte minst så orkar jag inte vara utan i typ ett halvår eller vad det nu blir...