Pay and riden gick faktiskt riktigt bra. Ska ärligt erkänna att jag flyttade till sommarbete 25 maj, och har bara ridit ut sedan dess, och inga direkta dressyrpass ute heller, mer än att försöka slappna av och sänka sig. Dock var jag på dressyrträningsläger en helg mitt i juni.
Och igår flyttade jag då in på anläggningen och hann inte rida pga att lastningen tog aningens längre tid än jag tänkt.
Så idag, dressyrpremiär efter 2-3 månader, haha. Dessutom första passet i sadeln jag lånat hem,
.
Själva programridningen såg väl inte vacker ut, men jag RED!!!! Ibland iaf! Normalt blir jag så blockad och stel som en pinne, och vi befinner oss på olika platser i världen känns det som. Men idag hittade vi varandra flera gånger!
Som sagt, det var ingen vacker ritt, men jag är jättenöjd att jag planerade mina vägar så väl, att jag tom kom ihåg att rida då och då
Fick som tips att rida program, typ varje dag (eller varje gång jag tränar på bana iaf). Åhhh, vad tråkigt. Varför gör jag detta egentligen, tycker att det är såååå tråkigt att rida program. Kanske mest för att jag är så kass på det
.
Helt klart en bra början på den här terminen, full med träningar