Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hårnät.Hur gör ni med kortare hår när ni ska tävla? Klippte nyligen av mitt till axellängd och det är ganska tjockt, med hårstrån som bara spretar, så jag kan inte fläta det som jag brukar. Normalt har jag gjort en hästsvans som jag sedan flätat 2 flätor av och snurrat till en bulle. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med eländet till helgen... Tips?
Hårnät.
När jag använde hårnät så stoppade jag bara in allt hår i det och tryckte på hjälmen uppepå. Kan säkert vara bra att fästa lite extra med några hårspännen längs kanterna.Stoppar du bara in det i nätet då? Eller hur fäster du upp det?
Jag har köpt supertunna pannband på sportbutiker som jag har under hjälmen för att hjälpa till att hålla håret på plats. De är i typ funktions-t-shirt-material, så de tar minimalt med plats, men är ändå stadigare (och mindre håliga!) än hårnät som jag absolut inte får nån ordning på. Jag tar håret som i en hästsvans, viker den uppåt och fäster hela bubbet hyfsat platt med pannbandet i nacken. Jag har visserligen kort hår numera, men *tjockt*, och mitt sitter där det ska i två timmars hoppträningar.Hur gör ni med kortare hår när ni ska tävla? Klippte nyligen av mitt till axellängd och det är ganska tjockt, med hårstrån som bara spretar, så jag kan inte fläta det som jag brukar. Normalt har jag gjort en hästsvans som jag sedan flätat 2 flätor av och snurrat till en bulle. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med eländet till helgen... Tips?
Hur gör ni med kortare hår när ni ska tävla? Klippte nyligen av mitt till axellängd och det är ganska tjockt, med hårstrån som bara spretar, så jag kan inte fläta det som jag brukar. Normalt har jag gjort en hästsvans som jag sedan flätat 2 flätor av och snurrat till en bulle. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med eländet till helgen... Tips?
Jo jag vet, försöker bara planera för framtiden.. Någon gång ska väl detta vara över.@super Alla fabriker i Italien är stängda och kommer så vara på obestämd tid... Så inget läge att beställa nytt nu. Så vidga och håll en tumme.
Hur gör ni med kortare hår när ni ska tävla? Klippte nyligen av mitt till axellängd och det är ganska tjockt, med hårstrån som bara spretar, så jag kan inte fläta det som jag brukar. Normalt har jag gjort en hästsvans som jag sedan flätat 2 flätor av och snurrat till en bulle. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med eländet till helgen... Tips?
Hårnät eller trycker in det i hjälmen.Hur gör ni med kortare hår när ni ska tävla? Klippte nyligen av mitt till axellängd och det är ganska tjockt, med hårstrån som bara spretar, så jag kan inte fläta det som jag brukar. Normalt har jag gjort en hästsvans som jag sedan flätat 2 flätor av och snurrat till en bulle. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med eländet till helgen... Tips?
Vad kul! Grattis! Nu är du värd lite flyt.Nu har jag köpt häst!
Har idag besiktat, och köpt Fille som jag ridit här under vintern/våren. Första gången jag satt på honom sa jag till ägaren att; du fattar att den här är min nu va?
Och idag blev det så
Han är e: For Romance I - Bellagio -Johnson. f-17 så bara bäbis (och ska vila nu), men han har ett superfint temperament och ridbarhet så jag ser verkligen fram emot att jobba vidare med honom. Han är verkligen så som jag vill att de ska vara
Sen är han hingst med, men det tänker jag åtgärda innan sommaren
Visa bifogad fil 48398
Sååå roligt!!! Det ska bli så kul att följa er!Nu har jag köpt häst!
Har idag besiktat, och köpt Fille som jag ridit här under vintern/våren. Första gången jag satt på honom sa jag till ägaren att; du fattar att den här är min nu va?
Och idag blev det så
Han är e: For Romance I - Bellagio -Johnson. f-17 så bara bäbis (och ska vila nu), men han har ett superfint temperament och ridbarhet så jag ser verkligen fram emot att jobba vidare med honom. Han är verkligen så som jag vill att de ska vara
Sen är han hingst med, men det tänker jag åtgärda innan sommaren
Visa bifogad fil 48398