Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De heter "Meetinglicens" numera.Någon som vet om de har tagit bort endagarslicenserna i TDB?
Ah! Jag sneglade på den men var inte säker. Och den funkar alltså på precis samma sätt som förut? En start - en licens, om man inte ska på just meeting? Gäller den då för hela meetinget?De heter "Meetinglicens" numera.
Ah! Jag sneglade på den men var inte säker. Och den funkar alltså på precis samma sätt som förut? En start - en licens, om man inte ska på just meeting? Gäller den då för hela meetinget?
Den har alltid gällt för ett helt meeting, även när de hette endagarslicens.Ah! Jag sneglade på den men var inte säker. Och den funkar alltså på precis samma sätt som förut? En start - en licens, om man inte ska på just meeting? Gäller den då för hela meetinget?
Den gäller för 1 dag.
Jag har aldrig varit på meeting så jag har ingen koll.Den har alltid gällt för ett helt meeting, även när de hette endagarslicens.
De har bytt namn för att endagars-licenser också gällde för hela meeting. Så länge tävlingarna är upplagda så i TDB.Ah! Jag sneglade på den men var inte säker. Och den funkar alltså på precis samma sätt som förut? En start - en licens, om man inte ska på just meeting? Gäller den då för hela meetinget?
Tungt beslut men låter som att du gjorde det som var bäst för dig! Inte kul när ens fritidsintresse bara blir stress och belastning.Visa bifogad fil 45139
Jag har sålt min fina pålla och gud så jobbigt det har varit att komma dit. En lång process som började med fodervärdskap.
Det känns ändå skönt för jag kände bara mig stressad och hann inte med alla hästarna.
Hon har dessutom fått det så himla bra.
Men det är sorgligt. Och konstigt. Jag vet inte när jag senast var utan storhäst? Jag tror jag haft halvblod sedan 89 ? och lite annat smått och gott upptill men alltid ett halvblod minst.
Nu står det 5 ponnyer i stallet istället så jag är inte direkt sysslolös.
Ja, visst gäller den så. Jag väljer alltid meetinglicens för jag får för mig att om jag betalar hela direkt kommer garanterat hästarna skada sig och det blir inga starter.Apropå meetinglicems, gäller en licens om en ryttare startar flera hästar med? Antingen flera hästar en dag eller olika hästar olika dagar under meetinget?
Det borde ju göra det men jag har aldrig provat så blev lite osäker
Inte alls. Jag är en soffpotatis.Hörrni, tränar ni något vid sidan av ridningen? Vad och hur ofta?
Hinner inteHörrni, tränar ni något vid sidan av ridningen? Vad och hur ofta?
Jag avskyr att anstränga mig. Föredrar att hänga i soffan när jag inte är i stallet.Hörrni, tränar ni något vid sidan av ridningen? Vad och hur ofta?
Tränar bikram yoga två pass i veckan. Försöker hinna med två konditionspass också, men så rider jag inte så mkt nu, och då är det lättare att hinna med.Hörrni, tränar ni något vid sidan av ridningen? Vad och hur ofta?
Så där tänker jag också.Ja, visst gäller den så. Jag väljer alltid meetinglicens för jag får för mig att om jag betalar hela direkt kommer garanterat hästarna skada sig och det blir inga starter.