Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte? Borde det det?
På besiktningsprotokollet (som jag precis fick)står att (röntgen)fynden kan ha betydelse för angivet användningsområde... Det känns ju sådär måste jag säga...
Veterinären lät ändå väldigt positiv på telefon igår.
Jodå, nog skulle priset kunna sjunka. Beroende på vad det är för fynd såklart. Vet själv hästar med fynd som ägaren bara haft råd med pga att priset sänkts pga fynden/fyndet. Det har varit sånt som skulle kunna påverka hästen negativt i framtiden men som inte behöver göra det.
Jag vet inte? Borde det det?
På besiktningsprotokollet (som jag precis fick)står att (röntgen)fynden kan ha betydelse för angivet användningsområde... Det känns ju sådär måste jag säga...
Min förra hade lindrig hovbråskförbening vid besiktningen som veterinären bedömde inte skulle påverka hästen. Min första hade oxå hovbråskförbening utan att någonsin ha problem med det så trodde det var lugnt.. Senare visade det sig ju att Min förra hade massor med skit i hovarna så hovbråskförbeningen fanns säkert där av en orsak iom att han dessutom var så ung.Parentes i sammanhanget, den får med sig utrustning, men jag förstår vad du menar...
Den har bara varit hos nuvarande ägare i 1 1/2 år. Aldrig varit skadad. Köpt av hoppryttare till dressyrryttare = hyfsat stor omställning.
Sorry orkade inte kolla om autokorrektion stavade rätt..
Om det tom står sådär, köp inte Du har haft tillräckligt tycker jag så att starta med detta i säcken nope.. Jag har också svårt att tro att du får ut höjningen om hästen får problem pga fynden..Jag vet inte? Borde det det?
Ja just nu känns det riktigt bra och hoppfullt..@super Men vad skönt att det funkar så mycket bättre ! Det här med att han är bättre när det blir åt sommar, kan inte det ha med värmen att göra? De flesta som har nån form av smärtproblematik i kroppen mår oftast bättre i värme eftersom kroppen blir "mjukare" då. Mest en tanke .
Jag hoppas du har rätt! För då har jag troligen hittat problemet.Fast jag har väldigt svårt att tro att en häst går från helt oridbar pga smärta till hyfsat normal bara för att det blir sommar?
Han är förmodligen känslig så små ändringar kan ju göra stor skillnad.
Fiiiin bebis!Idag har vi genrepat inför unghästtestet. Trött bebis som skötte sig exemplariskt! Visa bifogad fil 28886Nu blir det två veckors vila så han får återhämta sig lite innan det är på allvar.
Så fin han är !Idag har vi genrepat inför unghästtestet. Trött bebis som skötte sig exemplariskt! Visa bifogad fil 28886Nu blir det två veckors vila så han får återhämta sig lite innan det är på allvar.