Kliar mig lite i huvudet över fröken Barka igen. Hon har börjat dra tyglarna ur händerna på mig (med varierande resultat), undrar om det också hänger ihop med magbesvären. Verkar i alla fall bli värre de pass som hon inte lyckas bajsa, som idag. Sen sköter hon sig enligt instruktörerna utmärkt på lektion, men det kan ju vara en skillnad i kravnivå som gör det. Grundlydnaden för galopphjälperna är i alla fall mycket bättre om hon glatt fattar och behåller galoppen i båda varven när det sitter oerfarna elever som precis ska lära sig att galoppera på ryggen.
Imorgon ska sadeln in för omstoppning som en temporär fix för att se om vi kan få den att ligga lite bättre. Och i april ska jag på en sitsanalys. Sen blir det jakt på ny sadel och då hoppas jag verkligen hon fått börja beta så magen kommer i balans.
Imorgon ska sadeln in för omstoppning som en temporär fix för att se om vi kan få den att ligga lite bättre. Och i april ska jag på en sitsanalys. Sen blir det jakt på ny sadel och då hoppas jag verkligen hon fått börja beta så magen kommer i balans.