Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma dramatiska upptĂ€ckt hĂ€r, visade det sig!Jag tĂ€nkte â20 Ă„r! Shit sĂ„ lĂ€nge!â
Sen gick jag in och kollade i min egen profil och sÄg att jag ocksÄ kommer ha 20-Ärs jubileum om nÄgra mÄnader
För visst kÀnner man sig inte som en dag Àldre Àn 25. Konstig ekvation det dÀr.Samma dramatiska upptÀckt hÀr, visade det sig!
Jag firar nÀsta Är i mars, men Àr förmodligen redan en 20-Äring. Mitt första nick var Clipsie, men jag bytte efter en liten tid.
Men jag hade uppehÄll ett par Är ocksÄ.
Oavsett, man hisnar!
20 Är.... en livstid, kÀnns det som.
Jag kÀnner mig nog oftare som 125. I synnerhet nu nÀr min svanskota/lÀndrygg tydligen tycker illa om att jag suttit lÀnge i Childericen.. Har sÄ otroligt ont efter att vi varit pÄ en par tvÄtimmarsturer förra veckan.För visst kÀnner man sig inte som en dag Àldre Àn 25. Konstig ekvation det dÀr.
Samma dramatiska upptÀckt hÀr, visade det sig!
Jag firar nÀsta Är i mars, men Àr förmodligen redan en 20-Äring. Mitt första nick var Clipsie, men jag bytte efter en liten tid.
Men jag hade uppehÄll ett par Är ocksÄ.
Oavsett, man hisnar!
20 Är.... en livstid, kÀnns det som.
Varför fÄr man en livslÄng avstÀngning?Jag har typ 25 Är, fast med olika konton plus en livslÄng avstÀngning med nicket fio, sen krashade hela forumet och jag kunde ta tillbaka mitt anvÀndarnamn fio Är 2006.
För att fio och nÄgra andra inte lekte snÀllt med oss andra barn.Varför fÄr man en livslÄng avstÀngning?
Jag orkar inte..LivslÄng avstÀngning.. o ÀndÄ Àr jag inte förvÄnad.Jag har typ 25 Är, fast med olika konton plus en livslÄng avstÀngning med nicket fio, sen krashade hela forumet och jag kunde ta tillbaka mitt anvÀndarnamn fio Är 2006.
Du har inte riktigt samma fighting spirit och bett som förr.Jag har typ 25 Är, fast med olika konton plus en livslÄng avstÀngning med nicket fio, sen krashade hela forumet och jag kunde ta tillbaka mitt anvÀndarnamn fio Är 2006.
Jag skulle behöva en rosett för de som överlever LB pÄ stor hÀst!NÀsta helg har vi dressyrtÀvlingar hemma och jag Àr som vanligt rosettansvarig. Ett uppdrag jag tar med stort allvar. SÄ hÀr ser vÄra sponsorrosetter ut för cuper i LB, LA, MsvB, MsvA och FEI-ponny! Den lilla rosetten Àr för alla ponnyryttare som kommer runt sitt program i LC.Visa bifogad fil 123861
SjÀlv har jag nog lagt min StG-start pÄ hyllan och rider MsvB5 pÄ lördagen. Högerbytena har fungerat ganska bra senaste dagarna under WE-trÀningarna. SÄ med lite tur och bra skolor kanske vi kan krypa över 62%. BestÀmmer utifrÄn de vad jag rider pÄ söndagen.
Dio Àr fortsatt halt och ser faktiskt inte alls bra ut. Han blir bÀttre av rörelse men vi Äker till kliniken pÄ fredag för koll.
MÄste lÀgga upp bild pÄ min blivande dressyrköttbulle som senaste passet med inridaren började förstÄ kontakten med bettet
Filip, ardenner, född 2020