Kör keto sedans årsskiftet och funkade väldigt bra till början, 4 kilo rök ganska fort, men dom 10 sista är tröga. Är trött på den badbollen som blir på magen särskilt när jag rider (Det syns inte lika mycket när jag rör mig vanligt) men min förre häst hade storlek 170 cm över ryggen och då vägde jag 10kilo mindre är jag gör nu
mycket mycket enklare med ridningen, när jag kollar gamla filmer hade jag en helt annan sits jämfört med nu. Nu har jag lite kortare stigläder än jag vill ha annars, men då hon har kunnat dra iväg med studs så har jag dom lite kortare, vilket jag tycker gör min sits sämre.
Hon har det med att spänna sig och hoppa till sidan ibland, så vi jobbar på hon skall bli mer avslappnad. Jag såg att din dio gjorde liknande i 21 på en film du la upp, så jag har förhoppningar om att jag löser det med tiden och får gett min tjej bättre själv förtroende. Hon rycker till om jag drar i blixtlåset och liknande med. i Början blev hon rädd när jag bytte spö hand, men är lugn med detta nu. Hon är känslig och skall ha lite mycket koll på saker ibland