Dressyrprogram

Sv: Dressyrprogram

Tror bara de skrivit om formuleringen i skritt (läs ökad/fri skritt) och kanske flyttat halvciklarna i trav i B-programmet, inte säker, isf från andra bokstaven till mitten, och ordningen på volt-serpentin-volt-serpentin. Kan också vara så att det blev ändrat från 2002 till 2005 versionen. det var en annan ordning då, men samma rörelser. Men skritten är det jag vet är ändrat. (hittade inget 2005 B protokoll)

Sv: Dressyrprogram

Jag tycker att de ser precis likadana ut vad det gäller rörelser osv, det enda som skiljer är några formuleringar i programtexten.

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 581
Senast: Habina
·
Kläder & Bli fin Att hitta jeans som passar en önskemål? Jag börjar bli i desperat behov av nya byxor, så åkte till närmaste shoppingcenter igår. Men det...
Svar
12
· Visningar
826
Senast: grodan21
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
9 344
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar